The first week of 2012.

Känns som att det hänt så mycket som jag inte bloggat om på evigheter så det blir en liten lista:
  • Frida har nu åkt hem till Sverige igen. Dagarna hon var här var så himla, himla fina.
  • Frida har smittat mig med världens förkylning. Jag hostar, har ständig huvudvärk och snyter mig var femte minut. Har inte haft en förkylning på ett år. Känner mig hemskt ynklig.
  • Jag lyckades supa bort min svenska mobil på nyår. Känns som att jag nu har en ursäkt att köpa en Iphone.
  • Aimee jobbar sin sista dag imorgon. Försöker ignorera det faktum att vi inte längre kommer bo i samma land och träffas varje vecka.
  • Jag har gått och blivit med Macbook. Den är min lilla bebis och jag älskar den.
  • Amanda och jag var så jävulskt osociala under weekendkursen nu i helgen. Vi älskade det.
  • Blev insmugglad på en bar i Fredags där ett band spelade. Amanda känner killen i bandet. Vi kände oss coola fast allt jag kunde tänka på var att jag ville ha en öl.
  • Jag har varit i USA i över 11 månader.
  • Jag går och funderar över sista minuten köp som kan vara bra att göra innan jag far hem.
  • Jag har panik över att behöva lämna detta underbara, fina, bästa land.
Nu ska jag sova i 12 timmar och bli lite friskare, tänkte jag. Godnatt, kära ni.

Kommentarer
Postat av: FRIDA.

jag hoppas verkligen inte att du smittar avery. :(

2012-01-09 @ 20:33:36
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Redan gjort...

2012-01-09 @ 21:45:48
URL: http://aupairellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0