Höstklädd.



Igår var jag i alla fall klok nog och klädde mig varmt. Använde till och med jacka för första gången sedan i April/Maj. Jag jobbade hela dagen och sen under kvällen mötte jag upp Amanda för lite glass i Old City. Vi testade att gå till Franklin Fountain, som ska ha bästa glassen i stan. De tillverkar den själva och så. Och himmel vad god den var! För en gångs skull var till och med våfflan jag fick den i god. Jag brukar ju annars inte tycka om våfflan alls utan beställer i princip alltid glass i bägare. Efter lite prat om det ena och det andra tog jag en lång promenad hem. U-N-D-E-R-B-A-R-T. Friska höstvindar och sådär lagom kyligt i luften.

Kommentarer
Postat av: FRIDA .

Hihi. Tänk att vi typ kör på samma höststil oberoende av varandra på varsin sida av det stora havet. Basker, klänning, strumpbyxor, stövletter. MYS.

2011-10-04 @ 20:47:13
Postat av: julia

fin du är!!!

2011-10-04 @ 21:14:19
Postat av: Ellinor.

Frida, såklart att vi har samma stil oberoende av om vi ses eller inte. Det ligger ju liksom i generna. För vi är ju. inte. syskon. Då ligger det i något annat. :)

2011-10-04 @ 22:44:29
URL: http://aupairellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0