Lördag.


Hello. Känner mig såhär Zombieaktig just nu. Väcktes av mitt alarm efter 11 timmars sömn inatt men det var ändå inte nog. Det har varit full rulle hela dagen här, med kalaset och allt. Maten var god, tårtan var awesome och presenterna fina. Trevliga gäster osv också. Nu ska jag försöka vila lite, alternativt ta mig över till Aimee och senare ikväll ska jag kanske möta upp ett litet gäng med Au Pairer för party. But we'll see. Är så satans trött att jag skulle kunna somna här och nu. En liten powernap vore ju skönt i alla fall. Imorgon ska jag förmodligen hänga med John och Kerry för att hugga julgran!

Kommentarer
Postat av: Amanda

är det den fina klänningen från urban outfitters som jag känt på?!

2011-11-27 @ 01:56:28
URL: http://amandyusa.blogg.se/
Postat av: Ellinor.

Kan stämma, inhandlade ovanstående därifrån under Black Friday! :)

2011-11-27 @ 16:25:29
URL: http://aupairellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0