A very she & him christmas.



Sitter och dricker bästa te't från NK. Hade aldrig överlevt detta år om jag inte haft finisar där hemma som har skickat mig te och choklad från kära Sverige. USA är bra på mycket, dock är te och choklad två av de saker de inte är bra på. Julmusik lyssnar vi också på, jag och Avery. Nyss var vi även på mataffären där vi inhandlade den minsta kalkon de hade kvar, den vägde ändå strax över 3 kilo. Och denna ska bara vara till Aimee och mig imorgon! Om jag dör är det för att jag ätit för mycket... Hände även en himla fin sak i affären, det kom fram en gubbe och började småprata med mig (inget konstigt med detta) men så tittar han på Avery och säger "It's a boy, right?" Notera att Avery hade på sig en knallrosa täckjacka. ÅH på gamla gubbar som faktiskt tycker att rosa bara är en färg.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Jag älskar She & Him. Deras julalbum har räddat min indiejul. :D



Men hallå, du får säga vilka teer du tycker om så att jag kan skickaskickaskicka!

2011-11-24 @ 11:12:28
Postat av: Ellinor.

Min bästa. Jag tycker om de allra flesta lösteér som inte är alldeles för fruktiga och söta! (alltså inte typ liptons jordgubbste eller va fan det är för skit). Men rooibos och grönt te (med någon spännande smak) sitter ju aldrig fel i magen min. Hjärta på dig.

2011-11-26 @ 02:27:47
URL: http://aupairellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0