Walmart.

Imorse när jag vaknade och hörde regnsmatter mot rutan drog jag täcket över huvudet igen och gjorde allt för att somna om. Inte hjälpte det. Det har spöregnat hela dagen här! Efter en alltför seg förmiddag bestämde jag mig trotsallt för att göra något vettigt (roligt) av dagen så jag ringde Aimee och vi bestämde oss för att en tur till IKEA, det var just vad vi behövde. 

Sagt och gjort. Efter lite busskaos stod vi äntligen utanför IKEA i södra Philly. Eftersom jag inte äger några gummistövlar var mina skor överfyllda med vatten, himla mysigt. Vi vandrade runt där några timmar, Aimee är himla förtjust i IKEA, eller, Sverige överhuvudtaget faktiskt! När vi hade bestämt hur våra framtida sovrum, badrum och kök skulle se ut, ätit köttbullar med lingonsylt och köpt svenska kakor, gick vi ut och upptäckte till våran glädje att det slutat regna! 

Vi bestämde oss då för att göra vårt första besök på Walmart! Alltså. WOW. Haha. Det var så sjukt stort och vi vandrade runt där i ännu en timme och förundrades över att man verkligen kunder köpa allt. Vi diskuterade också vilken typ av människor som egentligen handlar på Walmart. Handlar allt där alltså. Tydligen finns det en bok där de har smygfotat folk som handlar där, och majoriteten är överviktiga mammor i för små, tajta kläder med sju ungar som är skrikiga, ouppfostrade och skitiga. White Trash, med andra ord. Haha. 

Jo, alltså. Vi handlade ju inne på Walmart också. Jag handlade pennor och hårnålar.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej!

En fråga bara..Från vilket land kommer aimee?

2011-08-15 @ 11:47:11
Postat av: Ellinor.

Hej Susanna,

Hon är från Australien :)

2011-08-15 @ 16:28:55
URL: http://aupairellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0