you ain't ever gonna burn my heart out.

Hade den bästa kvällen med Julia igår, med tedrickande, chokladkakeätande och massa, massa prat. Kom hem någon gång strax efter midnatt och fattade nästan, nästan ett beslut om min framtid innan jag somnade. Ett beslut som vändes upp och ner efter ett Skypesamtal imorse. Jag blir galen på mig själv snart, går runt här hemma och är rastlös som tusan, ändå kan jag bara inte bestämma mig vad jag ska göra de närmsta månderna.

Vill ha svensk sommar. Känner lite att jag kommer avlida om jag inte får åka till Hultsfred och se Mumford and Sons, Noel Gallagher och Marina and the Diamonds. Har visserligen sett allihopa live tidigare. Men jag älskar bra konserter för mycket för att känna mig nöjd. Och älskar svenska festivaler. Saknade det som sjutton i USA förra sommaren.

Är samtidigt redan trött på Sverige. Kommer börja plugga i höst och då ha minst 5 svenska somrar framför mig. Känner lite att nu är sista gången jag verkligen har chansen att resa iväg för en längre period. Och jag älskar ju att resa.

Har dock saknar mina vänner så himla mycket och mår så otroligt bra av att vara omkring dem.

Ska nu fortsätta min dag genom att lyssna på Oasis på repeat, träffa Philip, och Skypea med Nathalie (för tredje gången denna vecka).

Bilder från när jag och Amanda var och såg Noel Gallagher i November. Så. Sjukt. Bra.

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

låter trevligt med lite snack och chokladätande haha ;)

2012-03-18 @ 14:38:31
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: julia

<3

2012-03-18 @ 21:58:04
Postat av: lina

Lycka till med vad du än väljer. Står bakom dig till 100% vad du än väljer att göra med din framtid. Stolt storasyster.

Kram

2012-03-19 @ 07:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0