Våffeldagen (!)

Det här med sommartid ger mig så sjukligt mycket ångest. I skrivandes stund är klockan 14:23 och jag har varit vaken i två och en halv timme. Under dessa timmar har jag endast gjort 4 saker; fixat frukost. ätit frukost. tittar på 5 avsnitt av HIMYM. duschat. Och nu är det alltså redan eftermiddag. Hade vi inte vridit fram klockan hade jag åtminstone kunnat tänka att det fortfarande var "lunchtid". Men icke då. Och juste, anledningen till varför jag sov så satans länge är för att jag natten innan denna sov ca. 4 timmar. På en soffa. Halvfull. Och jag är en sån som behöver sova. Mycket. Nu ska jag försöka ta tag i denna dag och börja plugga in en avhandling på 160 sidor som jag antar att jag borde ha läst igenom till på tisdag. Sen ska jag äta massa våfflor. Saknade svenska våfflor som 17 i USA? Säger iförsig alltid att jag tycker om våfflor och mår sedan alltid illa efter att jag ätit 2.

Men nåja. Om jag är snabb med pluggandet kanske jag hinner träna också. 

Hej-fredags-outfit-i-mitt-kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0