shopaholic.

Nu har jag räknat. Alla mina kläder som jag köpte under mitt år i USA alltså. Måste säga att jag skäms. Lite, i alla fall. Kom i alla fall fram till detta:

Antal:
Tröjor/linnen/koftor/skjortor: 17
Kjolar: 4
Shorts: 2
Klänningar: 18
Byxor: 1 (anledning till den låga siffran: är ingen byxmänniska)
Skor: 8 (varav 4 är pumps...)
Hattar/mössor/baskrar: 2

Nu finns ju inte väskor och jackor med, men när jag tänker efter köpte jag nog bara en enda jacka och en enda väska. Är ingen väskmänniska, och sen hade jag med mig rätt många till USA. Underkläderna orkar jag inte räkna. Men vet att det är rätt så mycket... Men är detta beteénde normalt? Jag var absolut ingen storshoppare innan jag åkte till USA. Jag var hon som övervägde och pillade på samma klänning i minst två veckor innan jag eventuellt köpte den.

Detta är ju, som ni kanske förstår, inte alla kläder jag äger. Jag ägde ju liksom kläder innan jag for till USA också. Men jag kan ju lätt påstå att min garderob har fördubblats sedan jag kom hem. Misstänker förövrigt att några fler kläder från USA kan ha kommit på vift och hamnat hos någon kompis/i tvätten/på något random ställe i lägenheten.

50 klädesplagg...

Kommentarer
Postat av: Amanda

haahaha, älskar 18 klänningar. hoppas jag också kan komma upp i det. köpte finaste klänningen från urban outfitters förra veckan :):)

2012-03-20 @ 03:10:38
URL: http://amandyusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0