one year and a million pictures.

Lördag. Idag är det St. Patricks Day, förresten! Inte för att det märks alls här i Sverige. Men jag minns med ett leénde på läpparna hur stort det var i USA förra året. (WOW, var det ett år sen?!) Jag och Nathalie var ju och tittade på paraden som gick genom Philly. Sådant saknar jag sjukt mycket nu, alla högtider de har i USA. Och att de ofta gör så himla mycket under de högtiderna! Alla parader, alla utklädnader. Det händer helt enkelt så mycket, hela tiden!

Nåväl, mitt liv har väl egentligen inte riktigt kommit igång här hemma än. Jag har ett antal beslut att göra. Och det är verkligen inte lätt... Sverige eller inte Sverige? Nyköping eller inte Nyköping? Åh! Fikade i alla fall med pappa idag och det var väldigt bra. Han tycker att jag ska ta den tid jag behöver att tänka, det är ju ändå min framtid det handlar om.

Nu sitter jag och försöker välja ut bilder från mitt år i USA. Tänkte välja ut ett antal (ca. 100 stycken), framkalla dem och sätta in dem i ett fotoalbum. Men det är verkligen inte lätt att bara plocka ut några. Har så sjukt många! Och jag är ju inte så bra på det här med att rensa... Har ytterliggare några timmar på mig i alla fall. Ikväll ska jag träffa Julia igen! Har saknat hennes så! Vi ska dricka te och ha det mysigt, det blir nog en bra kväll.

Och jo... jag ska väl fortfarande sluta skriva här. Snart. Funderar på att starta upp en ny blogg. Men har ju än så länge inte så mycket att skriva om då mitt liv inte är alltför spännande för tillfället.

Update; "ca. 100 stycken". Vem försökte jag lura? Har redan plockat ut 91 bilder och är bara inne på Mars månad... Detta kommer ta några dagar (veckor).

Kommentarer
Postat av: FRIDA .

St. Patricks Day märks i Linköping :D

2012-03-17 @ 20:43:42
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har läst din blogg och flera månader nu och tycker mycket om den. Sättet du skriver på gör allt intressant även fast det inte händer så mycket just nu som du skriver. Jag vill inte att du ska sluta blogga. Jag gillar dig! Om du startar ny blogg följer jag givetvis med. Sluta inte.

2012-03-18 @ 02:02:46
Postat av: PESSYS

Allt bra idag? Sjukt söt blogg! :D

Kram!

2012-03-18 @ 13:17:55
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: Anastasia

Önskar dig en fin söndag :)

2012-03-18 @ 15:14:10
URL: http://luckyfourteen.blogg.se/
Postat av: amannda

Hoppas du haft en bra helg, önskar dig en bra vecka :)

2012-03-18 @ 15:57:14
URL: http://photoamanda.webblogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra?

KRAM

2012-03-18 @ 19:14:45
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0