american girls with american dreams.

Nathalie. Min underbara vän som jag träffade i USA. Som nu är bosatt i Sydney, Australien. Har precis avslutat en lång, lång Skype date med henne. Det är inte klokt att vi alltid har tusen saker att prata om fastän vi pratar så himla ofta. Fast egentligen inte tillräckligt ofta, helst av allt skulle jag nog vilja att Nathalie tog sitt pick och pack och flyttade in i mitt rum här i Sverige, så att vi kunde prata och skratta dygnet runt. Eller okej, inte riktigt. För jag vet ju att hon vill bo i Sydney och att hon blir så himla lycklig av att bo där. Och lycklig är det jag främst vill att hon ska vara.

Och vi båda känner samma längtan tillbaka till USA, men det är okej, för om några år står vi på Times Square i bästa New York igen, shoppar loss inne på Forever 21 och vandrar över Brooklyn Bridge. Fast först ska vi ha den underbaraste Sverigesommaren någonsin. För hon kommer hem i Juni. Och det är snart. Fina, fina, fina Nathalie! Så länge tycker jag att ni ska läsa om hennes äventyr i Australien här!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kom och flytta in i mitt rum i Sydney istället, så kan vi prata och skratta dygnet runt, och lyssna på Super Bass igen. ;) hade varit så fantastiskt bra!! Längtar tills vi ses igen! <3

2012-03-15 @ 23:43:48
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0