Happy Birthday, dearest Nathalie.

Idag fyller Nathalie år! Bästa, bästa, bästa Nathalie. Kan inte förstå att jag bara känt den människan i lite mer än ett år. Än mindre bara umgåtts med henne i ett halvår. De senaste 6 månaderna har ju bestått av möten på Skype eftersom vi aldrig kan se till att vara i samma land samtidigt. Men vad gör det? Huvudsaken är att vi kan prata. Och det gör vi. Så ofta vi bara kan. Nathalie är nog den jag pratar allra mest med, trots att hon är den av mina vänner som befinner sig allra längst bort. Så knäppt. Men bra förstås.

Grattis, grattis, grattis, bästa Nathalie.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Taack bästa bästa du!!! :) FINALLy 21!!!! :D Ska bli så kul att äntligen få träffa dig igen i sommar, kan inte vänta!!! :) <3 P.S Jag älskar att prata med dig!! :)

2012-03-21 @ 11:35:26
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0