Amanda.

Okej, nu känns det lite som att det enda jag gör om dagarna är att hänga på Skype. Men jag måste bara berätta att jag ägnade många långa timmar även idag med att prata med en fin person, nämligen Amanda. Hon bor ju fortfarande kvar i Philadelphia och jag längtar dit varenda dag! Speciellt nu när hon berättade att de har 25 grader där? Plus den där luftfuktigheten som ni kanske minns att jag klagade på förra sommaren...

Nåväl. Saknar Amanda. Saknar våra glass dater på Capogiro då vi försökte prova så många smaker som möjligt, samtidigt som vi alltid valde mörk choklad. Saknar att hänga på universitetsfester och dansa i ett rum överfullt med folk. Och sedan springa lite för att polisen kommer. Saknar att gå på stan och sucka för att man är fattig. Saknar att bruncha chocolate chips pancakes. Att äta Froyo. Att alltid äta, i princip. Helst choklad. Att prata. Om sjuka saker.

Saknar braiga Amanda, helt enkelt.

Amanda hittade en Alla Hjärtans Dag-present som hon ville få, någon gång i början av Februari.

Kommentarer
Postat av: Amanda

saknar dig så himla mycket så du anar inte!

2012-03-20 @ 03:12:32
URL: http://amandyusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0