Well you said that we would still be friends, but I'll admit that I was glad that it was over.

Igårkväll trodde jag att mitt huvud skulle explodera. Hade sådan fruktansvärd huvudvärk. Smsade Kerry och jag fick genast svar då hon frågar om hon ska komma hem från jobbet. John ringde mig också och guidade mig igenom medicinskåpet och febertagning. Kändes som att jag var fem år igen men det kändes lite fint, ändå. Vaknade imorse och mådde aningen bättre så jag jobbar på. Avery är för det mesta glad dessa dagar, så det funkar. Knarkar ännu mer amerikansk dundermedicin, men egentligen borde jag väl varit frisk vid detta laget. Men icke då. Funderar på om det är till läkaren jag ska gå för att få penicillin eller något. Men det är så läskigt. Inte själva läkaren, jag gillar läkare, tandläkare, sjuksköterskor osv och besöker gärna vårdcentralen och akuten. (hehe). Men själva penicillinet. Är ju rädd för att jag ska bli resistent mot allt och när jag sen verkligen blir sjuk så hjälper inget.

Imorgon ska jag möta upp bästa Amanda för frukost. Och i helgen har jag lite långledigt. Blir nog en tur till New York igen då det verkar som att de har fått in mitt rätta tangentbord denna gång. Vi får väl se. Annars känner jag inte vad saker och ting smakar längre vilket är nedrans tråkigt. Äter mest på rutin. Och juste, det regnar idag också. När kommer snön egentligen?
Och ni får väl ursäkta att det bara blir photoboothbilder nuförtiden. Men är man nykär så är man. Jag och min Macbook för alltid. Ungefär.

Kommentarer
Postat av: FRIDA .

vi äro så snygga!

2012-01-19 @ 10:11:24
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0