the first birthday of 2012.

Tisdag den 3e Januari. Jag började morgonen med att lämna av Frida vid 30th street station, hon far nämligen ner till Washington DC för att utforska huvudstaden lite. Kommer tillbaka imorgon. Sedan panik sprang jag i ett antal affärer nere på stan i en halvtimme, jag var nämligen tvungen att hitta en present till Kerry, då det är hennes födelsedag idag! Jag köpte ekologiska och handgjorda tvålar och läppbalsam från Lush. Blev uppskattat!
Medan Frida är borta dessa dagar ska jag passa på att försöka provpacka lite och skriva klart min uppsats inför weekendkursen. Kerry frågade imorse hur jag känner inför min hemresa, mitt svar blev; I'm so mixed!
En liten film från imorse när vi gav Kerry tårtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0