provpackning #1

Veronica är här idag! Hon har tagit med kläder som jag ska ta hem åt henne, så vi har provpackat lite. Är faktiskt förvånad för alla mina kläder får TYP plats i en resväska. Kan ju tillägga att jag redan har skickat hem massor med pappa, Jennifer och Frida. Däremot så har jag mer prylar som ska hem, skor, väskor, böcker osv osv. Ska köpa mig en till resväska innan jag åker hem. Köpte ju nämligen ännu ett par till skor idag när vi var på Cherry Hill Mall. Ojdå.
Nu ska jag och Veronica äta vår fina knytismiddag som består av pommes frites, fattiga riddare, popcorn och någon hallonkaka. Vi var sugna på lite olika saker helt enkelt. Sen ska vi ha filmkväll (vi har hyrt fim för $1,97 dygnet) och sleepover för hela slanten då jag fortfarande är sjukt förkyld.
Resväskor! Någon som vet hur man bär sig åt när man har 3 rullande? :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan bli marigt värre! Knyta snöre imellan o dra dem på led kanske!! HiHi!! Kram

2012-01-14 @ 11:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0