När Frida besöker Philadelphia.

Har äntligen lyckats gå igenom bilderna från när bästa Frida var här. Vi hade några ytterst fina dagar i Philadelphia som såg ut lite såhär;
Vi poserade i Rittenhouse Square.
Kramades i Love Park <3
Gick förbi City Hall. (Där Occupy Philly höll till för någon månad sen).
Sen skulle vi gå och äta glass på Franklin Fountain. Men det var sjukt lång kö. Men här är i alla fall jag och Avery i barnvagnen.
Frida var turistig vid Rockystatyn.
<3
Vi tittade in utsidan av Art Museum.
Såg ut såhär när vi smög in på bar för att lyssna på Josh och hans band.
Frida under hennes sista kväll här.
Och hittade denna fina bild på min dator när jag kom hem från weekendkursen. Kunde ju inte vinka av henne på flygplatsen eftersom jag åkte dit.

Finaste dagarna. Vi gjorde ju såklart lite mer saker. Men de stunderna fotograferades inte eller så finns de bilderna på Fridas Iphone och kan ses på Facebook.

Kommentarer
Postat av: FRIDA .

Åh, puss! (Fotona du hittade på din dator var avslutningskort, om du kollar noga ser du att jag försöker jag vinka..)

2012-01-24 @ 18:13:35
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0