Jag ser det snöar!

DET SNÖADE INATT!!!!

HEJ. Okej, detta blir en äkta dagen-efter bild. Så NJUT. Igår drack jag nämligen öl ute i University City. Mycket, mycket trevligt. Sov sen ca. 1 timme under natten och nu är jag återigen påväg upp till mitt älskade New York. Har dock sällskap däruppe utav Veronica, Lisa och Serena. Vi stannar där över natten hos någon Serena känner också. Brabra. Nu hoppas jag verklien, verkligen, verkligen att Apple fixar tangentbordet till min Mac. Känner att jag vill avlida lite annars.

Kommentarer
Postat av: ida

Hejsan, kan inte du skriva om vad du gör om dagarna :P, alltså hur ditt schema ser ut och sånt :D

2012-01-22 @ 15:50:05
URL: http://www.nattstad.se/minvackravarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0