Take me out.

Nu är alla mina saker, efter mycket om och men, nerpackade i två resväskor. Jag har städat rent hela mitt rum och mitt badrum. Idag flyttar jag nämligen ut från sovrummet som har varit mitt i ett helt år. Flyttar dock inte från huset riktigt än, tar bara mitt pick och pack och flyttar in i gästrummet några dagar. Den nya nannyn kommer nämligen på Lördag och hon ska ha mitt rum. Som inte är mitt längre. Misstänker att jag har fet övervikt på mina resväskor, får försöka lösa det. Jag fattar verkligen inte hur jag kan ha så mycket saker? Jag kom hit med 1 resväska + handbagage och flyger hem med 2 väskor + handbagage. Plus att jag har skickat hem så in i helvetes mycket saker redan med pappa, Jennifer och Frida. Nåja, får väl sitta på flygplanet med 3 jackor eller nåt.
Just nu...

Kommentarer
Postat av: FRIDA .

ÅH, så det var sådär rummet såg ut under alla saker ;)

2012-02-02 @ 17:59:30
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0