The Golden Gate Bridge.

Befinner mig just nu i San Francisco. Satte mig på ett flyg tidigt, tidigt imorse, efter ca 3 timmars sömn, som tog mig tvärs över Amerika. Älskar redan staden, den är så fin, bara. Gick mest runt på gatorna idag för att kolla in allt. Hamnade vid Pier 39 av en slump och gick vilse i Chinatown. Kanske inte så konstigt eftersom det är världens största utanför kina.

Har det bra. Har smugglat in mat på mitt hostelrum, tydligen får man inte äta här? Bullshit, säger jag. Imorgon ska det tydligen regna, vilket jag tycker betyder shopping och ett besök på den kända chokladfabriken. Förresten går det att överleva utan mobil. Är kanske liiiite läskigt då jag vandrar runt här alldeles själv, men alltså. Äsch. Min enda fundering är hur jag ska vakna imorgon utan något alarm? Kan man ställa alarm på datorn? Jag har ju alldeles för lätt att sova alldeles för länge, som några av er kanske vet...
Golden Gate Bridge. Min vy tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0