Sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem.

Fredag. Veronica har hjalpt mig att packa idag. Det har gatt skit. Eller, hon var hemskt duktig och vek ihop alla mina klader och organiserade sa som bara hon kan gora. Men, efter att ha slangt bort ytterligare en massa skit, har jag fortfarande overvikt. Vet inte riktigt hur jag ska losa situationen langre. Far kanske betala lite for att skicka en lada med saker hem. Men ah. Ville undvika det eftersom att det ar sa dyrt. Och framforallt kanns det onodigt. 

Hur som helst. Sitter hemma hos Jonathan nu. Vi forsoker tanka ut ett bra stalle att ata pa, eftersom det ar min allra sista kvall i Philadelphia. Sen ar min plan att bli full och dansa bort all angest som jag har av att lamna detta stalle. Lamna alla manniskor har.

Jag tanker knappt pa att jag kommer sitta pa ett plan mot Sverige imorgon. Ignorerar. Grater inte. Ar inte ledsen. Ar inte glad. Ar bara likgiltig. Vill vara nagot.

Kommentarer
Postat av: lina

Kram till dig min fina syster, Bella längtar tills du kommer hem

2012-02-11 @ 09:04:31
Postat av: FRIDA .

PUSS. Ring mig när du kommit hem och vilat så mycket att du blivit uttråkad! <3 Tänk att vi kan ringas via mobilen då. :D

2012-02-11 @ 09:26:05
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/
Postat av: mamma

Kramar om!!!

2012-02-11 @ 12:12:41
Postat av: Elin

Hej Ellinor!

Jag har följt dig en bra bit nu under ditt år i USA och jag vet att du allt som oftast uppdaterat din "måste-göra-i-usa-lista". Nu när ditt år är slut så kan du väl lägga upp den igen och kryssa i allt du hann med :)

2012-02-12 @ 14:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0