jag tror du söker efter mer än du ser

Dagarna går. Går långsamt, för det mesta. Det är rätt fint att vara hemma, men jag känner mig som en främling på Nyköpings gator. Jag hittar överallt, fast ändå inte. Vet vart jag kan gå. Har all tid i världen att gå vart som helst. Men jag, går inte. För det känns, annorlunda. Konstigt.

Tittar på jobb. Vet inte. Försöker skriva ihop CV. Börjar om. Igen. Velar om studier. Velar om CSN. Chansa? JA. Eller kanske nej.

Försöker vänja mig. Detta kommer ta tid, känner jag.

Saknar USA. Så. Helvetes. Mycket.

På Fredag kommer Jonathan och gör allt lite bättre.


Älskade, älskade, älskade, New York.

Kommentarer
Postat av: Natalie J

Elli! Åkte du med någon firma eller något när du åkte eller hur gjorde du, jag vill också! Ta hand om dig och ditt fin besök från the states :) <3

2012-02-29 @ 17:48:36
URL: http://natalieinorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0