I solen. I Dubai, alltså.

Tjena. (Haha tjena? Vart är världen på väg?) Spenderar mina dagar såhär med syster. Solandes. I Dubai. Okej, pappa är med också. Har det bra. Jobbigt det här med klädseln dock, vill ju respektera människorna som bor här och deras religion. Men kom igen, kjol som går nedanför knäna och kofta när det är minst 25 grader varmt? Nåja. Kommer hem till Sverige på Fredag igen. Internet är det lite såhär och sådär med. Men det antar jag att ni förstår och har överseende med. Försöker rensa bilder från San Francisco lite då och då men kan inte lägga upp några förrän tidigast när jag kommit hem igen.
Åh, puss på er. Och fy satan vad jag känner att jag förtjänat denna semester! Men jo, sen saknar jag min fina värdfamilj så jag går sönder lite varje dag.

Kommentarer
Postat av: lina

Usch vad otäckt det där ser ut varmt och sol. Bättre med snöslask . Haha :) kram kram

2012-02-19 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0