Good Bye Brunch.

Söndagen innan jag åkte till San Francisco hade jag hejdåbrunch med min värdfamilj. Världens kanske bästa, fast på samma gång sorgligaste, brunch. Vi hade bokat bord på Moshulu, som är en väldigt fin restaurangbåt som ligger i Delaware river. Det var en så himla konstig känsla att veta att man åt mat med dem en allra sista gång, men vi hade det fint. Kan fortfarande inte fatta att ett helt år har gått. Wow.
Avery var med, finklädd i bästa klänningen!

Min förrätt. Var typ mätt redan här.

Huvudrätt - kanske de godaste våfflorna jag någonsin ätit.


Och så lite efterrätt på det. Godaste Créme Bruléen jag någonsin ätit + chokladdoppade jordgubbar och marshmallows.

<3

Chokladfontänerna vid efterrättsbordet.

Och här är jag och bästa Avery utanför båten och restaurangen. Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0