My last real Saturday in Philly.

I Lördags åt jag och Jonathan brunch klockan 2 på eftermiddagen. Det råkade bli så. Hehe. Lite dels för att alla brunchställen har så jäkla lång väntetid på helger och lite för att vi var tvungna att ta oss downtown. När vi var alldeles för mätta och belåtna bestämde vi oss för att besöka Franklin Institute. Det är ett naturvetenskapligt museum i stan. Tänk lite Naturhistoriska riksmuseet i Sthlm, fast mindre och mer för barn. Väldigt mycket för barn. Nåja, naturare som både jag och Jonathan är hade vi kul där i alla fall. Sen blev det kväll och dags för middag och sen hyrde vi filmen Contagion. Den var inte lika bra som jag trodde att den skulle vara. Men det gjorde inte så mycket.
Jag kunde inte bestämma mig om jag ville ha scrambled eggs eller pannkakor... Så jag tog båda! :)

Var såhär glad över det tydligen.

Vi gick igenom jättehjärtat på Franklin Institute.

Vi tittade på tåg.

Här spelar Jonathan ett jättesvårt spel.


Sen promenerade vi genom hela Philadelphia hem till hans föräldrar. De bor såhär. Man måste ha passerkort för att komma in. HEHE.

Sen åt vi middag på finaste restaurangen. Jag sympatiåt (var fortfarande mätt efter brunchen) den godaste pastan någonsin.

Jonathan.


Kommentarer
Postat av: FRIDA .

ÅH, gulliegull! :D (förresten tycker samhällare också om sånt där!! eller så är det psykologer, don't know, har glömt lite hur det är att enbart vara samhällare :()

2012-02-09 @ 10:59:24
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0