Emil + kanelbullar + apelsinjuice.

Emil kom förbi ikväll med ett gäng kanelbullar och lite apelsinjuice. Fast det bästa var ju ändå att själva Emil kom. Kunde inte tro att vi inte hade setts på över ett år. Så himla knasigt, och så mycket som hänt under året. Bra kväll.

Imorgon åker jag till Dubai en vecka. Och tanken är väl att denna blogg ska slutas skrivas i efter det någon gång. Den heter ju ändå aupairellie. Och någon Au Pair är jag ju inte längre. Tänkte dock skriva fram till att jag har min fest nästa vecka, för när jag haft den känns det lite mer som att jag kommit i mål. På riktigt.

Hur många är förresten intresserade av att se bilder från San Francisco? Har så himla många därifrån att jag dör lite.


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare men värdelös feedbacksgivare

Jag är alldeles jätteintresserad! Står just nu i valet och kvalet mellan att åka till SF som au pair eller inte. Tack för en bra blogg förresten!

2012-02-16 @ 14:09:13
Postat av: FRIDA .

Ehmehm, jag vill se bilder! Men jag vet verkligen hur mycket tid det tar och hur ont i huvudet man har efteråt. Så jag skulle kunna tänka mig att se dem på din dator! :D

2012-02-16 @ 15:57:02
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/
Postat av: Hannah

Bilder bilder bilder!!!! :D

2012-02-17 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0