A thousand miles seems pretty far, but they've got planes and trains and cars, I'd walk to you if I had no other way.

Inte så förvånande kanske. Tänkte ju att det här med att pussas med pojken man tycker om verkar onödigt? Och så ville jag inte riktigt släppa taget om USA som ni kanske förstår. Nejdå. Inte riktigt utav de anledningarna. Mer av anledningen att han ger mig tusen fjärilar i magen och säger att jag är söt när jag har mina glasögon på mig.

Och vet ni vad? Han kommer hit på Fredag. Till lilla, lilla Nyköping. Och vi ska ha det så fint i en hel vecka. Och pussas. Massor. Åh, vad han är fin.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

så bra, så bra!! So happy for you! <3

2012-02-27 @ 13:15:36
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/
Postat av: Amanda

alltså finner inte ord så himla fint <3

2012-02-28 @ 03:46:27
URL: http://amandyusa.blogg.se/
Postat av: lina

Det blir kanon bra :)

2012-02-28 @ 08:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0