Svenskar.

Igår var jag ute och åt middag på Hard Rock café. Min första gång i Philadelphia. Inte min första gång på den restaurangen, dock. Har tappat räkningen på hur många gånger jag ätit där i andra städer. Till sällskap hade jag en tjej från österrike och två, nyinflyttade svenska tjejer! Så himla kul med fler svenskar inne i stan. Det kryllar av svenskar runt om i förorterna till Philly, men hittills (vad jag vet, åtminstone) har jag varit ensam svensk i centrum. Inte för att jag måste umgås med svenskar, men det är ändå lite skönt att kunna prata svenska ibland. Det blir en annan sorts trygghet med svenskar här bort också. De var hur som helst trevliga tjejer och jag hoppas att de fortsätter att trivas hos sina familjer och stannar här! Philly är ju en himla bra stad och det är så himla lätt att känna sig hemma här.

Nu sitter jag förövrigt och tittar på Svenska Hollywoodfruar. Åh, alltså. Bästa tidsfördrivsprogrammet. Älskar Maria Montazami.

Kommentarer
Postat av: Jackeliine

Maria Montazami är så himla härlig! Älskar hennes personlighet!

2011-09-15 @ 15:51:07
URL: http://jackeliine.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

härlig blogg :D

2011-09-15 @ 17:19:01
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0