Should I stay or should I go?

Idag fick jag mitt extension letter. Förlängning. Möjligheten att stanna här borta lite, lite längre. Man kan förlänga i antingen sex, nio eller tolv månader. Med samma familj eller flytta till en ny. Jag har knappt ägnat det en tanke förut. Men nu, kanske? USA är ju himla bra. Allt finns ju här. Allt utom ni där hemma dårå. Samtidigt måste jag tänka på att jag känner mig rätt klar med att sitta barnvakt hela dagarna.

Har ett bra tag att tänka igenom mitt beslut, i alla fall. Men att komma hem känns inte riktigt lika självklart längre.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nämen!!! Miss you!!! Kram!

2011-09-13 @ 22:44:54
Postat av: lina

du tar nog ett bra beslut det tror jag. Hur du än väljer. kramar vi saknar dig.

2011-09-14 @ 10:09:14
Postat av: Amanda

du är välkommen att bada i vårt badkar anytime ;)

2011-09-14 @ 19:52:11
URL: http://amandyusa.blogg.se/
Postat av: Frida

du ger sjutton i att stanna ett år till. ett halvår kan vara okej.. för då kan jag komma och hälsa på dig på sommaren :D

2011-09-17 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0