Sånt man grubblar på när man inte har så mycket annat att grubbla över.

I-landsproblem;

Har fått för mig att jag ska spendera pengar på ett par röda gummistövlar från Hunter. Så nu duger liksom inga "vanliga" jag hittar i affärerna. Fast jag lika gärna kan köpa ett par vanliga, de kommer ju inte vara mindre vattentäta, liksom.

Kan inte sluta tänka på trenchcoaten på Anthropologie. Hittade en fin (och i mer klassisk stil, vilket egentligen är mer användbart) från DKNY idag på Macy's. Vill nu ha båda.

Vill att mitt hår ska vara långt, nu.

Vet inte om jag ska avsluta mitt medlemskap på gymmet eller inte. Tänkte testa på det här med löpning. Har ju hundar som sällskap. Kan ju ändå inte gå på Zumban längre.

Är alldeles för sötsugen för att jag tränar alldeles för lite. Samtidigt går Kerry på en superdiet för att tappa de "sista femton poundsen" (typ 6,8 kilo) av bebisövervikten. Våra kroppar ser typ likadana ut? Funderar på om jag ska haka på hennes diet. Den består av bönor, grönsaker och en jädra massa ägg. Och fisk.

Och så den eviga tanken; ska jag förlänga eller inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0