Hare Krishna Hare Krishna Krishna Krishna Hare Hare Hare Rama Hare Rama Rama Rama Hare Hare

Under Lördagen åt jag brunch med Aimee på Sabrina's. Portionerna var så stora att vi trodde att våra magar skulle sprängas. Sen vandrade vi ner mot stan för lite shopping (ehe) och påvägen dit stöter vi på värsta Hare Krishna-paraden. Mina tankar vandrade till den där höstdagen för två år sen i Stockholm med min kära gymnasieklass då vi besökte ett Hare Krishna tempel. OBS! Det var inga positiva tankar.

Hur som helst, sen spenderade jag och Aimee dagen med att shoppa. Eller, jag fönstershoppade mest för jag måste spara pengar (läs; är pank). Desvärre hittade jag en finfinfinfin trenchcoat på Anthropologie som kostade 240 dollar. 1560 kronor. Den satt så himla fint och alla i affären tyckte att jag skulle köpa den. Vattenavstötande är den också. Dock fick den inte följa med hem för pengarna räckte inte riktigt till. Och något annat jag verkligen behöver köpa är gummistövlar. Fast det ska tydligen vara omöjligt att hitta.

På kvällen gjorde mina fötter ont, ont eftersom jag gått i pumps hela dagen. Men det var det liksom värt då jag fick komplimanger för mina spiror (haha) till ben vart jag än gick. Välkommen till Amerika, landet där alla säger vad de tycker. Hur som helst. Jag trotsade mina onda fötter och gick ut för att äta Fozen Yogurt med Amanda och en tjej som heter Bea. Bra dag.



Paraden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0