Bra saker.

Att få brev som man väntat på hela sommaren. Speciellt när brevet är skrivet i snirklig skrivstil och man måste koncentrera sig hårt och läsa brevet tre gånger innan man kan tyda alla ord.

Att äntligen få prata med fina Nathalie på Skype. Från Sverige. Kanintefattaatthonärhemma.

Att Kevin som jag ska bo hos i San Diego skickar ett långt, långt mejl med tiotusen förslag på saker jag kan göra när jag är där.

Att Amanda, den nya svenska tjejen, är så himla go och att vi har syskon som är lika gamla.

Att jag sparar sjukt mycket pengar eftersom jag jobbar kväll varenda dag och inte kan gå ut för att äta middag.

Att spotify nu går att ha i USA. Har dock inte testat än så vet inte om det är gratis eller hur många timmar jag kommer lyssna. Vågarintebytaland.

Att samtal med bästa Frida där hemma kan göra en hel dag. Om inte två.

Att det var Bones på TV hela kvällen igår och jag såg tre avsnitt på raken och fick betalt för det.


Kommentarer
Postat av: FRIDA .

Skickade en spotifyinbjudan till dig till din hej.ellinor-adress. Då kan du skapa ett nytt konto ifall du inte vågar byta land på ditt gamla konto. PUSSSSSSSS! <3

2011-09-24 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0