UNI.

Denna vecka jobbar jag kortvecka. Har nämligen tagit en semesterdag på Fredag för redan Torsdagkväll åker jag och Veronica på våran efterlängtade Chicagotripp! Så kul! Vi blir borta till Söndagkväll och datorn lämnas hemma. Vi ska bo på hostel och titta in staden, mest. Det kommer bli awesome.

Annars lyckades jag skicka in ansökningarna till universitetkurser i vår. I tid, denna gång. Mest genus, psykologi och biologikurser. Egentligen känns det lite onödigt att sätta sig i skolbänken, men jag har detta som en liten b-plan när jag kommer hem. Fast Aimee har lovat mig gratis boende i Sydney gentemot att jag lär henne svenska. Känns ju rätt okej.

Och nej, har inte bestämt mig för att inte förlänga än. Jag velar alldeles för mycket. Har fått mejl om att bestämma flygdatum hem också. Måste.bestämma.mig. Kan dock avslöja att om jag förlänger kommer jag att flytta till en ny familj. Kerry och John är underbara men jag känner mig klar med bebisar och behöver något nytt och så vill jag gärna ha lite äldre barn.

Nu ska jag packa resväska för helgen. Och försöka få några timmars sömn innan jag börjar jobba igen. Känns fasiken som att jag jobbar dygnet runt när jag slutar så sent på kvällen att det enda jag kan göra är att gå och lägga mig. Sedan på morgonen hinner jag typ bara äta frukost och ha ett kort Skypesamtal innan det är dags för bebislek. Livet.Är.Så.Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0