När alla clownerna har gått från jobben så visslar fåglarna i träden, det finns ingen poäng i att vara fri längre.

För några dagar sen gick vi till Franklin Square under eftermiddagen. Det är en park mitt i stan där de har en karusell, minigolf i sann Phillyanda, en stor fontän och en lekpark. Där stannade vi en timme eller två innan det var dags att vända hemåt. Avery är så söt för hon försöker verkligen leka med de andra barnen fast hon varken kan prata med dem eller springa ifatt dem. Förövrigt har de redan Halloweendekorerat parken med pumpor och spindelnät. Tusan vad Halloween börjar tidigt här. Man märker verkligen vilken stor högtid det är.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh så söt hon är!! Och bloggen är myys. ;D



Jag undrar lite saker som jag tänkte jag kunde fråga dig. :P Hur det går till med de där 200 tim som man ska ha dokumenterade för att få åka. På vilket sätt ska man liksom visa upp det? Räcker det att man skriver ner tiderna & vart man jobbar på ett papper & så, eller hur fick du göra?



Sen undrar jag liksom vad som krävs att man gör. Jag har t ex lekt & passat på några 4- åriga tvillingar i sammanlagt väldigt många timmar. Det är inte så att jag har lagat mat till dem, nattat dem & så, för föräldrarna har alltid varit inom räckhåll. Kan det räknas tror du som barnpassning?

Vore jättejätteglad för svar på dessa frågor. :)

2011-10-09 @ 18:00:34
URL: http://linneaslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0