Jobbhelg.

Lördagmorgon. Jag börjar jobba vid 3 idag, jobbar sen hela kvällen fram tills läggdags, för mig alltså. Avery lär (förhoppningsvis) somna några timmar innan.

Igår var jag ledig och spenderade dagen med bästa Veronica. Vi besökte hennes college (vill också!) och sen åkte vi ut till King of Prussia. Vi smidde även planer för slutet av nästa vecka, men det verkar som att planerna eventuellt inte riktigt blir av för min del. Känns verklien som att världen är totalt emot mig gällande det. Men vill, vill, vill! Och ja, jag tänker vara hemligthetsfull tills jag får reda på om det blir av eller inte. :)

Annars försöker jag hitta tid till att rensa bland alla bilder från Niagarafallen. Tanken är ju att ni ska få se lite mer än den där filmen. Men det är så sjukt många bilder och jag har så sjukt lite tid. Plus att jag är sjukt dålig på att rensa och välja ut några bilder.

Annars är jag ledig imorgon också. Har dock inga planer för dagen. På något sätt är alla jag känner här upptagna denna helg? Kul, liksom. Nåja, Kerry och John skulle eventuellt ut och hika. Jag fick följa med om jag hade lust. Annars hade Veronica något Au Pair-möte där de typ skulle åka höskrinda. Funderar på att joina. Jag och Veronica är inte i samma Au Pair-grupp, än mindre åker vi med samma organisation. Men vi har ju hittat varandra här i usa ändå, och det är jag sjukt glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0