I'm in miami bitch!

Jag lever for tillfallet livet i Miami Beach, Florida, tillsammans med Andrea och Veronica. Det ar fest dygnet runt och vi bor pa varldsmysiga hostel med konstiga men skona manniskor. Har dessutom hallt i en babyalligator idag. Lamnade min egna dator hemma for jag tankte verkligen bara slappa sa kan inte posta bilder forran jag kommer hem, befinner mig just nu i Apple-butiken och snyltar pa deras MacBook. Men jag har det varldsbast. Hoppas ni ar avundsjuka. PUSS.

LOVE MIAMI.

Kommentarer
Postat av: Amanda

avundsjuk!!! hoppas du får en fantastisk vecka!

2011-10-08 @ 22:18:12
URL: http://amandyusa.blogg.se/
Postat av: mamma

Gud va härligt! Blir så avis! Passa på o njut nu riktigt ordentligt! Många varma kramar!!!!

2011-10-10 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0