Hayride and pumpkins.

Igår, Söndag, var det den allra första höstdagen. Temperaturen ville inte stiga över 9 ynka grader på hela dagen. När man är van vid 35 är det verkligen svinkallt. Jag var i princip ute hela dagen och hade inte kläder efter väder. Var länge sedan jag frös så sjukt mycket.

Det var dock en fin dag i alla fall. Jag steg upp tidigt, tog tåget ut till Veronica och sen åt vi brunch med några andra tjejer. Efter det åkte vi ut till Ridley Creek State Park och tittade runt och fotade. Sen hängde vi en stund på Starbucks och värmde oss och efter det begav vi oss till Veronicas Au Pair-möte. Vi åkte "höskrinda" (mer som en hövagn) och plockade pumpor! Så nu har jag en pumpa i mitt rum.

Och som ni märkte blev det inget hikande. John och Kerry kanske ska ut nästa helg istället. Jag som var pepp! Annars är jag pepp på den där grejen jag ska göra. För den blir av. Snart. Exalterad!


Frukost! Veronica och Marti.





Ridley Creek State Park.

Jag och Veronica.

På farmen där vi plockade pumpor hade de redan Halloweendekorerat.

Marti och Michaela.

Jag blev exalterad över majsfält på höturen.

Sen plockade vi pumpor!!


Min och Veronicas pumpa.


Jag och min pumpa <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka drömska naturbilder! Superfint!

2011-10-04 @ 05:52:57
URL: http://amandyusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken amerikansk drömdag...! Majsfält och pumpaplockning.

2011-10-04 @ 20:36:27
Postat av: FRIDA .

Ovanstående kommentar skrevs av mig. SÅKLART. :)

2011-10-04 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0