Dimmiga dar, det var bra dar. Men vad fanns det att se klart?

Hur man har en riktigt dålig dag:

Man vaknar efter att ha sovit alldeles för lite.
Man jobbar 13 timmar.
Det regnar ute. (så man kan inte gå ut)
Man bestämmer sig för att göra svenska pannkakor till middag för att rädda dagen.
Pannkakorna fastnar i stekpannan och man påminns om varför man aldrig steker pannkakor på gasspis.
Man slänger ut hela pannkakssmeten. (jo, jag vet, vilket slöseri med råvaror)
Man bestämmer sig för att göra tacos.
Man gör tacos av 4 ingredienser (eftersom det är allt som finns i kylskåpet); tomat, sallad, ost och tacosås.
Tacoskalen bränns i micron.
Ungen vägrar äta mat.
Ungen vägrar dricka välling = kommer vakna mitt i natten och vara hungrig.

Bestämde mig för att göra ett allra sista försök med att rädda dagen och slängde ihop en Browniesmet. Ska smaka nu. Är det inte gott dör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0