Amanda, glass och så den där nedrans måndagsångesten.

Jag vet inte om jag visat er förut, men det här är i alla fall Amanda. Hon är en sådan fin och bra människa som alltid går i strumpbyxor, gillar att fika och som pratar med skorrande R. Jag är så himla glad att hon flyttat hit! Idag räddade hon min dag, hade fett med ångest över att vara tillbaka i Philly efter Chicago och jag började inte jobba förrän vid 4. Men fin som hon är bjuder hon mig på världens godaste glass på Capogiro (de tillverkar sin egna glass i alla möjliga smaker) och sedan gick vi på en shoppingrunda och förundrades över hur fula kläder det tillverkas ibland. Blir de verkligen slutsålda eller har affärerna kvar dem i evigheter?


Amanda på Capogiro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0