you give me fever.

Har haft Veronica sovandes här inatt. Fint. Innan vi somnade igår vred vi tillbaka klockan till vintertid, känns ju sådär. Brukade tänka att jag längtade lite till kylan, men nu när den är här vill jag bara ha sommar! Idag var vi i alla fall en sväng till Art Museum, Veronica hade nämligen inte varit där förut och eftersom att man får betala vad man vill i inträde första Söndagen varje månad passade vi på att gå! Vi vandrade runt några timmar och kände oss kulturella och även lite skeptiska ibland. Vissa utsällningar är ju minst sagt... konstiga. Känns ju dock som att man inte får kritisera konst? Någon har bestämt att detta ska vara konst och då är det så. Punkt.

Nu ligger jag dock i min säng och är, sjuk. SJUK!! Har inte varit sjuk sen jag kom till USA. På nio månader har jag inte haft en endaste temperaturstigning eller förkylning. Men nu ligger jag här och misstänker att febertermometern skulle visat över 37, om jag haft någon. Än så länge är inte min arbetsdag imorgon inställd men jag får se hur jag känner mig senare ikväll.

Krya på mig. Känner mig så.
Ynklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0