Welcome to Miami - at the beach/party/pool

Okej. Bestämmer att jag gör ett allra sista inlägg från Miami nu. Ni har ju inte fått se några strandbilder alls så de kommer här! Vi låg mest och latade oss på stranden Måndag-Tisdag-Onsdag med undantag för lite häng hos nyfunna vänner och partyn.






Strandhäng. Jag, Andrea och Veronica.



På tisdagen blev vi hembjudna till vår nyfunna vän Alejandro för poolhäng och musiklyssnande. Han bjöd oss på superstarka margaritas så att vi blev fulla klockan 2 på eftermiddagen. Härligt. Annars pratade vi mest om Alejandros jobb. Han är nämligen militär och har spenderat massa år i Pakistan, Irak osv. Så. Faschinerande.
Jag var superlycklig för Alejandro hade en hooka (som jag har lärt mig att det heter här och det är ett mycket roligare ord än vattenpipa)!!



Lite turistande såklart. Här är jag och Veronica.


(hon med snyggaste brännan).
Både Tisdag- och Onsdagkvällen var det ju såklart fest som gällde. Våran sista kväll skulle vi ha spenderat på Miami Beach's största klubb, Mansion. Det var dock kaosigt mycket folk så vi lyckades inte riktigt komma in... Ehe. Jag och Andrea spenderade istället kvällen och natten hos Alejandro och lärde oss att allt de gör i militären är att festa... typ. Haha.




Och på torsdagen var vi tvungna att lämna Miami och Florida för att flyga hem till Philadelphia. Snacka om ångest. Jag skulle gett i princip vad som helst för att få stanna. Underbaraste veckan.

Det var den Miamisemestern. Jag vet ju redan nu att jag kommer åka tillbaka dit. Så sjukt härligt ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0