Onsdagstankar.

Bra saker just nu:

Thanksgiving imorgon! Jobbar, visserligen, men ska ta en titt på paraden som går genom stan och sen ska jag och Aimee laga en liten middag tillsammans.

Black Friday på fredag. Supermycket superrea överallt och butikerna öppnar 4 på morgonen. Pepp.

Jag är ledig hela helgen. Ska. Försöka. Sova.

Averys kalas är på Lördag! Det är teddybjörnstema... Bild på hennes outfit utlovas.

Jag åker till San Diego om en vecka! Ska bo hos min värdfamiljs farbror några dagar och ha semester. Så. Skönt. Ska även försöka ta mig upp till L.A under veckan.

Jag kommer spendera min födelsedag i Kalifornien. Annorlunda. Härligt.

Mindre bra saker:

Hade $12 på mitt konto i förrgår. Superspara'n här alltså.

Det spöregnade hela dagen igår. I mean it. Regnade när jag vaknade och när jag somnade på kvällen. Småduggar även lite nu också.

Jag är inte behörig till ens hälften av alla de högskolekurser jag sökt till i vår.
/Slarver_91. Måste nu paniksenanmäla mig till massa ointressanta kurser. Fast frågan är om det är värt att ens plugga då?

Jag vill aldrig åka hem. Går runt med ständig ångest i magen och måste påminna mig hela tiden om att jag har fattat rätt beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0