Sleepover.

Igår var det torsdag och jag slutade redan klockan 9 pm. Egentligen inte supertidigt men det känns som att jag slutar 11:30 pm hela tiden annars. Jag kände att detta skulle utnyttjas så jag skickade iväg ett sms till Amanda eftersom min kära far och syster tydligen är otroligt kvällströtta (hade ju kunnat hänga med dem annars). Amanda gjorde klart för mig att hon hängde med Julia, en tysk Au Pair och att de skulle ut senare men att jag var välkommen över. Så jag packade ihop en väska med sovkläder och for dit. Vi pratade strunt, Amanda visade mig huset och vi åt brownies! Framåt 11 bytte vi om och vandrade iväg mot under age-klubben, gick in, och vände rätt snabbt igen. Torsdag = inget folk. Tydligen. Så vi gick hem och sussade sött istället. Vilket inte var helt fel det heller. Idag vaknade jag av att Amanda knackade på dörren till rummet jag sov i (sov i hennes värdbarns säng med värsta minitäcket och typ tio gosedjur bredvid mig <3). Vi år frukost och sedan sa vi hejdå till Julia som skulle fara iväg till flygplatsen. Hon ska nämligen hem till Tyskland igen efter bara två månader här, Au Pair var tydligen inget för henne. När hon gått lyssnade jag och Amanda på svensk radio, pratade om dumma amerikanska pojkar och kollade in spelningslistan för Noel Gallagher (varför har jag växt upp utan att lyssna på denna genimusik?) och andra kända youtubeklipp från Torhamn, där Amanda kommer från.

Sedan vinkade vi hejdå för att jag skulle hem och jobba. Tunnelbanan var sen så jag fick typ springa hem bara för att upptäcka att Kerry och Avery är ute och går. Så nu har jag "jobbat" i snart en timme fast ingen bebis ens är hemma. Great.

Ikväll ska jag ta pappa och Jennifer till chokladrestaurangen! Bättre avslut på en Philadelphiavecka kan de knappast få tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0