novemberkyla.


Idag är det förbannat kallt ute. Därför gick vi bara en kortispromenad tidigare och resten av dagen har spenderats inomhus i varma och gosiga kläder. Avery har haft en superbra dag, Kerry övervägde till och med att sjukanmäla sig imorse för att få vara med sitt glada barn! Dock vaknade hon från hennes eftermiddagslur någon (några) timmar för tidigt så nu är hon inte på lika bra humör...

Nåja, just nu sitter vi och myser i min säng och har det bra! Snart är det middag som gäller och ikväll ska Avery få bada. Det älskar hon, och det hon älskar, älskar jag. För hon blir glad när hon får göra det hon älskar. Glad Avery = glad Ellinor. Och när jag nattat henne väntar en hel timme av Bones och till det ska jag äntligen, äntligen äta min cupcake som jag köpte i NYC i helgen. Jag var tvungen att spara den till ett värdigt tillfälle, nämligen. (Innan det ska jag dock äta tomatsoppa. Slängde ihop en igår lite huxflux av sånt jag hittade i kylskåpet och det råkade bli världens godaste?!)

En bra sak är att jag kan äta min cupcake utan att ha dåligt samvete eftersom jag de två senaste dagarna har testat på det här med att träna hemma till en träningsdvd (jobbar ju så knäppa tider att jag aldrig hinner springa till gymmet längre). Gillar det, lite granna, tror jag. Det slår ju dock verkligen inte att gå på ett riktigt pass på ett gym, men jag vaknade i alla fall med världens träningsvärk i både rumpa, mage, armar och ben idag. Det bästa är ju att dvd'n jag tränar till just nu säger att jag kommer bli fit på 30 dagar. Låter ju helt okej. Antar dock att man måste äta ruskigt hälsosamt under tiden. Och sånt trams har jag ju inte tid med. Eller lust för den delen heller.

Förresten, ni ska bara veta hur många ni är som läser min blogg, och det skulle ju vara lite fint att veta vad ni tycker ibland. Det har ekat tomt på kommentarsidan ett tag nu. Misstänker dock att det är för att min kära mor är utan internet... ehe.

Kommentarer
Postat av: lina

vet inte riktigt vad jag ska skriva med gillar att läsa om din vardag där borta. Hoppas att du har lite ledigt ibland. Vi saknar dig här hemma men snart kommer du hem =)



Skype snart igen hoppas jag.



Ha det bra kram

2011-11-19 @ 19:19:37
URL: http://bellsansmamma.blogg.se/
Postat av: mamma

Men på tisdag får jag det ikopplat! Kram kram!!

2011-11-19 @ 20:30:46
Postat av: Natalie J

Klart man kikar in på vad du sysslar med så dær ibland! Ta hand om dig ! /

2011-11-21 @ 20:36:31
URL: http://natalieinorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0