materialist.

Om exakt en månad fyller jag år! Det jag önskar mig mest av allt är att få finbesök från Sverige, men jag vet ju att det kanske inte är så rimligt. Har därför en del materiella saker jag hemskt gärna också vill ha;

En Iphone
En Macbook (misstänker att min dator kommer dö vilken dag som helst)
Pengar till min resemånad
Underkläder från Victoria's Secret
Klassiska Rayban's
Trenchcoat från Anthropologie

Vad konstigt det känns när jag ser att jag vill ha så lite saker. Jag menar, här får jag önska mig vad jag vill och jag önskar mig... sex ynka saker. Minns ni när man var liten och ens önskelista var typ två A4-sidor?


Kommentarer
Postat av: lina

hmmm en macbook blir nog svårt, en iphone också och tyvärr resan också men. Vi ska nog hitta på något bra ändå =) hoppas du har det bra där borta och vi saknar dig.

2011-11-02 @ 12:59:56
Postat av: FRIDA.

"men jag vet ju att det kanske inte är så rimligt."



men allt annat på din lista var jääääääätterimligt? ;)

2011-11-02 @ 21:19:08
Postat av: Jennifer

Min lista innehåller endast 4 ynka saker xD

2011-11-06 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0