Jag önskar samma sak som du.


Ni har väl inte glömt vem som fyller år på Fredag?! Tänkte väl det. Fina Skypesamtal efterlyses. Just so you know.
Bebben sover och jag sitter och lyssnar på julmusik. Det är svårt det här med julstämning när man kan gå i kortärmat utomhus. Måste köpa mig en chokladkalender så kanske den letar sig fram lite smått.
Ikväll ska jag sova hos Amanda och imorgon ska vi minifira min födelsedag tyckte hon. Åh, rara unge!
Kalifornien på Onsdag; jag längtar efter semester! San Diego och L.A i några dagar, det blir fett det här. Har dock redan ångest över flygresan. Hur många av mina tabletter var det okej att ta nu igen?

Kommentarer
Postat av: mamma

Kortet hann fram i tid ser jag! Vi får fira ordentligt när du åter är på svensk mark!! Kram o puss!!

2011-12-01 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0