If I had a gun I'd shoot a hole into the sun, and love would burn this city down for you.



Åker iväg och lunchar/brunchar/hänger/skvallrar/umgås/skrattar/lever med bästa Aimee. Hon har varit i San Fransisco i några dagar så hon är förmodligen lite härligt jetlaggad. Hoppas hon inte pratar om att det var alltför underbart, eftersom jag förmodligen inte kommer att kunna ta mig dit under mitt år här. Eller, jag har snarare beslutat att inte åka dit. Vill, men vill andra saker mer.

Ni undrar säkert hur tusan jag kan luncha om jag jobbar/är sjuk? Såhär förstår ni; jag vaknade idag och känner mig helt okej, är alltså inte sjuk. Jobbar idag mellan 15-20 och imorgon mellan 16:30-21:30. Kortisdagar, jobbar nämligen LÖRDAG. (jippi!). Nåja, ska inte klaga, har inte jobbar helg på säkert två månader. Dagen imorgon fylls också upp för jag far och möter Amanda ikväll för en sleepover och annat busigt.

En annan kul sak som hänt är att ett glasställe i Philadelphia har blivit utsett till världens bästa (klicka för att läsa!) av National Geographic. Capogiro, jag har nämnt det stället förut tror jag. De gör sin egna glass i smaker som typ avokado. ÄLSKARE. Jag och Amanda åker nog dit för en kvällsfika senare alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0