Black Friday

Så jag vaknade alltså klockan 4 imorse. Lagom pigg. Jag tvingade i mig lite frukost innan jag gick ner på stan vid 4:30. Inte en själ var ute och efter att jag vandrat i 10 minuter tänkte jag att det kanske inte var en så bra idé att gå ner på stan helt själv, tidigt på morgonen när det är mörkt. He-He. Kom också på att det faktiskt går nattbussar... En halvtimme senare var jag i alla fall framme vid h&m och där mötte jag upp Aimee för att göra massa fynd på rean! H&M öppnade alltså 5 am! Så sjukt. Efter att vi var klara där gick vi vidare mot Urban Outfitters, sedan Anthropologie, Zara, Victoria's Secret, Macy's, Sephora, för att sedan gå tillbaka till Victoria's Secret. Jag fyndade dock inte massor. Dels för att jag är pank (och måste spara pengar till San Diego) men också dels för att det inte är överdrivet mycket rea på kläder. Black Friday handlar mer om elektroniksaker (ungefär som mellandagsrean i Sverige).

Vid 11.30 var jag hemma och började jobba. Lycka. Jag hade då varit vaken i 7 och en halv timme. Det var dock inte överdrivet ansträngande att jobba. Avery's mormor är fortfarande här och hon hjälper mig såklart. Och idag hämtade även John upp hans syster, Bridget, från flygplatsen. Bridget är gravid med en liten pojke(!) så hon vill leka med Avery hela tiden. Skönt.

Nu lagas det mat, dekoreras och pratas strunt. Imorgon är the big day. Avery's födelsedagskalas, alltså. Och herregud vad mycket dekorationer de har fixat. Vi har till och med en Piñata i form av en rosa etta. Dör. Men det blir nog ett kanonkalas!

Ikväll ska jag försöka somna tidigt. Är uppe i 15 timmars vakentid nu. Och jag har minst 3 to go, gissar jag. Känner mig gammal som är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0