all I want for christmas is yooooouuu.

Nu ligger jag här igen. Söndag förmiddag och bakis. På något sätt gillar jag att vara bakis nuförtiden för det betyder att jag får leva lite ungdomsliv här borta i alla fall.

Gårdagen var i alla fall en väldigt fin och bra dag. Jag åkte ut till Veronica på förmiddagen, vi skulle nämligen gå och se Breaking Dawn med Michaela, en tjej från Tjeckien. Filmen var okej, biosalongen var dock bättre! Vi åkte nämligen till ett nyöppnat ställe där man kan äta mat samtidigt som man tittar på filmen! Så amerikansk. Det springer liksom runt små servitörer och servitriser i salongen medan filmen rullar. Och så har man en liten knapp på bordet framför sig som man kan trycka på ifall man behöver nåt. Kändes dock väldigt konstigt att inte äta popcorn (älskar popcorn) på bio.

Nu till Lördagkvällen som var ännu bättre! Jag och Veronica mötte upp Amanda i University City för vi hade bestämt oss för att gå på collegefest igen! Efter en liten promenad bland frathusen hittade vi en julfest! Så himla mysigt! Det var blinkade lampor överallt, de hade en stor uppblåsbar tomte på taket, snö utanför, alla väggar var klädda i paketpapper med julmotiv och vissa folk hade pyjamas, stora stickade julkoftor eller tomteutstyrslar på sig. Det var så kul! Dock var det sjukt mycket folk så i början kunde vi knappt ens röra oss inne i huset. Ju senare klockan blev desto mindre folk blev det dock. De spelade "All I want for Christmas is you" minst 5 gånger, jag dansade uppe på en vinglig högtalare och blev full på öl. Again. Festen slutade som vanligt med att polisen kom och körde ut alla ur huset. Bästa kvällen.

Kommentarer
Postat av: lina

gud låter kul, Julen är ju en stor högtid där borta på andra sidan. Min högsta önskan är att få åka och kolla på den stora fina granen i New york. Som är med i ensam hemma filmen.



Colagefesterna verkar vara som filmerna. inte alls avundsjuk haha.....:d



Hoppas du får det bra nu vid alla fina julpyntningar och sdant...:D

2011-11-21 @ 16:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0