Voicemail.

Pratade alldeles nyss in mitt första (dock inte första i-hela-livet-första) meddelande på en telefonsvarare här i usa. I Sverige så använder vi ju inte telefonsvararen så mycket, de flesta ringer helt enkelt bara upp numret som man har ett missat samtal ifrån. Eller så ringer personen i fråga oftast en gång till ifall ingen svarar. Men icke här i usa. Kopplas man till telefonsvararen är det i princip självklart att man ska prata in ett meddelande, vilket jag dragit mig lite för... haha. För, vad ska man säga liksom? Men idag berättade jag glatt om både foton på mammor och varför min mobil var avstäng för en maskin. Känns bra. 

Och jag kan ju tillägga att folk alltid pratar in meddelanden på min telefonsvarare. Det är otroligt kul att lyssna på dem! Och så kan man välja om man vill spara dem, radera dem, eller lyssna en gång till. Lyssna en gång till är min favorit. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0