Vill bara ha en hederlig Alvedon.

Hatar min visdomstand. Jag kan idag inte öppna munnen helt. Jag kan knappt tugga. Det gör ont att svälja. Att gäspa. Och ibland att prata. Bortsett från att jag hela tiden har en tryckande smärta i munnen, då.

Måste gå och köpa värktabletter. Amerikanska värktabletter. Jag är superrädd för att de ska vara jättestarka och ge mig hjärtklappning eller liknande. Eller att apotekaren tvingar mig att gå till tandläkaren. Fast jag vet ju vad felet är, så det är inte själva tandläkaren jag är rädd för, vill bara inte att de ska få för sig att göra värsta operationen när jag vet att det inte behövs.  

Men jag lovar, jag borstar mina tänder morgon och kväll. Supernoga.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lilla gumman! Lider med dig! Köp något bakteriedödande att gurgla med! O du amerikanska värktabletter kanske är dunder! Va de inehåller? Spelar roll bara de funkar, eller hur!! Krya på dig!! Kram!! Mamma!

2011-05-20 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0